Tip #002: Jak nahoře, tak dole

Věděl to Hermes Trismegistos. Alexandr Makedonský. I Sára, žena Abrahámova. Jak nahoře, tak dole. 

Když chystáte newsletter, říkejte si to pořád dokola. Jak nahoře, tak dole. Hermetismus nemusí být vaše hobby, stejně tak nemusíte mít knihovnu plnou Jana Kefera, ale stejně si z té krátké větičky udělejte mantru: Jak nahoře, tak dole.

O čem to ten člověk mluví?

O magnetech.  My lidi od newsletterů tohle slovo rádi používáme, když mluvíme o „odměně za poskytnutí kontaktu (e-mailu)“. Třeba ebook zdarma za souhlas se zasíláním newsletterů. Sleva na další objednávku. Nebo cokoli dalšího.

Magnety jsou ale i v samotných newsletterech. Ten první je nahoře – v místě, které je vidět bez scrollování, když newsletter otevřete.  Já mu říkám otvírák. Co do otvíráku třeba patří? Nejlepší produkt za nejlepší cenu. Nejhorší produkt za nejlepší cenu.  To, co máte jako jediní skladem. To, co vám ve skladě zoufale překáží. Taháky, trháky, ležáky.

Druhý magnet je dole. Zavírák. Těsně nad patičkou. Aby ti, koho v newsletteru nic nezaujalo a dojedou až dolů (a že jich není málo!), našli i něco jiného než jen povinné právní info a ikony sociálních sítí. Jak nahoře, tak dole. Když dáte na začátek newsletteru akci, kterou nejde odmítnout, dejte na jeho konec jinou akci, kterou nejde taky odmítnout.

CTR vašich kampaní vám poděkuje.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>