Tip#003: Mrtvé nechte spát!

Začít s newslettery je tak snadné. Stačí vyrabovat databázi zákazníků od počátku věků, vyplněné dotazníky z kamenných poboček, projet vizitky z networkingových akcí. A to vše co nejhlouběji do minulosti, protože „každý kontakt jsou peníze, po kterých stačí jen sáhnout“. A pak šup, první kampaň letí.

Lákavá představa? Vyžeňte ji z hlavy.

Totiž, třeba Jan Novák…

  • … co u vás v roce 2005 koupil ledničku, o vás od té doby nemusel slyšet. Absolutně neví, proč mu posíláte nějaký e-mail (nebude to vědět už po pár měsících, když se mu občas nepřipomenete). Klik, spam, je vymalováno.

  • Jan Novák  dokonce dávno nemusí být váš Jan Novák. Může to být jiný Jan Novák, který si tuhle e-mailovou adresu zaregistroval poté, co ji první Novák půl roku nechal ladem. A tenhle Novák vás na tuty nezná. Klik, spam, je vymalováno.

  • Třetí možnost? Nejhorší. Adresu jan.novak@seznam.cz už nemá žádný pan Novák. Nechal si ji Seznam jako spamtrap, tedy schránku, která veřejně neexistuje, a pokud do ní pošlete newsletter… jasně – klik, spam, je vymalováno.

Už je vám jasnější, proč je dobré nechat mrtvé spát?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>