Tip#010: Na tuto zprávu neodpovídejte

Na tento e-mail neodpovídejte. 
My totiž do schránky, ze které posíláme, vůbec nechodíme.
Prostě NO REPLY, kapišto?

I když pošlete svůj vymazlený newsletter a stovky, tisíce nebo desítky tisíc kontaktů, nemluvíte k anonymní mase. Odpálení kampaně rovná se výzva k dialogu. E-mailing není jednosměrná komunikace, kde mluvíte jen vy. A kde si můžete dovolit být hluší k tomu, co říká ten druhý.

E-mailing je vztah. Sociální vztah.

Schválně, dovolili byste si něco podobného na sociálních sítích, když už zmiňuji „sociálno“? Píšete snad do statusů na Facebooku „tenhle status nekomentujte, protože vaše komentáře stejně nebudeme číst“? Děláte to na Twitteru?

Nedělejte to ani v e-mailingu. Zbavte se noreply adres, dejte pryč věty „Na tento e-mail neodpovídejte“. Sice vám přibude trocha práce navíc, ale zbytečná nebude.

To mi věřte.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>