Tip#011: Kam s nimi? Doprava nebo doleva?

Obrázky v textových blocích v newsletteru – doprava nebo doleva? Je to podobné jako v tištěné reklamě, v knize, na webu – protože naše civilizace píše a čte zleva doprava a vy při čtení (newsletteru) skenujete obrazovku zleva doprava, má obrázek vlevo větší šanci upoutat pozornost a přivést k textovému sdělení.

Věc druhá: Dejte obrázek vpravo a prodloužíte dráhu očí čtenáře – musí se vracet doleva na začátek řádku. Když je obrázek vlevo, začíná text hned vedle něj – riziko ztráty cestou je minimální.

Příklad zleva doprava

ds

 

Výše řečené platí i v případě psaní a čtení shora dolů, což věděl velmi dobře třeba génius ccpywritingu a reklamy David Ogilvy.

Příklad shora dolů

shora

P. S. Výše řečené sice platí, ale ne vždycky. Testováním nic nezkazíte. Fakt ne.

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>