Tip#012: To nejdůležitější na začátek

Pořád víc lidí otvírá newslettery na mobilu. A mobil, to je sakra malá plocha, jak přimět člověka, aby otevřel newsletter.

Máte tři páky:

  • Předmět zprávy
  • Preheader text (takový ten textík, kterého se kousek ukáže pod odesílatelem)
  • Odesílatele

Na obrázku je jasně vidět, jak málo místa je na mobilu, když je na stojáka. Předmět – useknutý. Preheader – useknutý. To, co přesáhne cca 40 znaků, bude neviditelné, dokud nepřeklopíte mobil na placato.

Když píšete předmět a preheader, dejte to nejdůležitější na začátek. Třeba jako Mall v příkladu na obrázku. Nevidím celý předmět, ale vím, že mají nejnižší ceny Phillips. Nevidím celý preheader, ale vím, že ty ceny mají exkluzivně.

Vždycky se to takto nepovede, ale pokud máte cílovku, která otvírá newslettery na mobilu víc než na desktopu, dejte si při přípravě každé kampaně do checklistu rozkazem: To nejdůležitější na začátek!

Screenshot_2016-01-26-18-51-35

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>