Tip#013: Hromadné a Promotion. Umíte se jim vyhnout?

Začal s tím Gmail (Promotion), brzy pak se stejným řešením přihopkal Seznam (Hromadné). Jo, řeč je o „těch složkách“, do kterých padají  (skoro všechny) newslettery.

Jde udělat, aby nepadaly? Jasně. Řekněte lidem, ať si vaše newslettery přetáhnou mezi Doručené. Jiné řešení není, i když se občas setkávám s tajnými návody „jak na to“.

Nebo…

… vyřešte Hromadné a Promotion hned na začátku

Přihlásí se někdo přes formulář (popup…) k newsletteru? Jen co klikne natěšeně na „Chci dostávat vaše úžasné newslettery“, přehoďte si ho na speciální stránku, kde mu kromě poděkování ukážete, kde budou vaše newslettery končit a co dělat, aby končily jinde (v Doručené). Stačí pár vět nebo (lepší řešení) obrázkový návod.

Samozřejmě, zobrazte vždycky stránku, která bude aktuální zadané adrese – přihlásím se Gmailem, dostanu stránku s informacemi o Promotion, přihlásím se se Seznamem, dostanu stránku s informacemi o složce Hromadné.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>