Tip#016: Píše mi Alena. Probůh, jaká Alena?

Píše mi Alena. Má pro mě tipy, jak vybrat inkontinenční pomůcky. První myšlenka – aha, prodejci samonamotávacích hadic, fixovek na škrábance laku a produktů, které vracejí vlasům barvu bez odrostu, se výjimečně probojovali ze spamu do inboxu. A pak si vzpomenu – objednal jsem si newsletter v jistém e-shopu. Jenže newsletter, na který koukám v inboxu, jako z e-shopu s inkontinenčními pomůckami nevypadá. Vypadá jako od Aleny, kterou neznám.

inbox-72-246-marcel-kupka-gmail-com-gmail

A to je chyba. E-shop má jen několik sekund, abych jeho newsletteru věnoval v inboxu pozornost – kombinace jména odesílatele (hele, tenhle brand znám!) a chytlavého předmětu dokáže zázraky. Alena ale kouzlit neumí. Alenu si s e-shopem,  jehož newsletter jsem si objednal, na první dobrou nespojím. A většina z vás taky ne.

A jestli tedy patří  jméno konkrétního člověka do odesílatele newsletteru? Proč ne. Někdy pomůže, někdy ne. Ale ve spojení s brandem odesílatele to bude vždycky o trošku lepší. Tak asi o 100 %.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>